Kļūdas ziņojums

Could not read the EU Cookie Compliance JavaScript file that is used to handle disabled scripts. There may be a problem with your file system or the file may be missing. Try accessing the EU Cookie Compliance settings page and re-save the form.

Kur atrodas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Pārvaldes centrālās nodaļas adrese ir 

Rīgā, Čiekurkalna 1. līnija 1, 3. korpuss.

Uz pārvaldi var piezvanīt pa tālruni 67209400.

Var rakstīt uz e-pastu: pasts@pmlp.gov.lv

 

Kas ir Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde?

Tā ir valsts pārvaldes iestāde. 

To pārrauga Iekšlietu ministrija.

 

Pārvalde izdod personu apliecinošus un ceļošanas dokumentus, 

reģistrē personas Fizisko personu reģistrā.

Pārvaldes darbinieki izsniedz, pagarina un anulē uzturēšanās atļaujas, 

piešķir bēgļa un patvēruma meklētāju statusu, 

nosaka piederību pie Latvijas pilsonības 

un organizē naturalizācijas pārbaudījumus.

 

Pārvalde sniedz kvalitatīvus pakalpojumus.

Daudzi pakalpojumi ir pieejami elektroniskā veidā.

Pārvaldei ir trīsdesmit klientu apkalpošanas nodaļas. 


Pārvalde veicina sabiedrības un valsts drošību.

Pārvaldi vada Maira Roze.

 

Lasi informāciju par personu apliecinošu dokumentu noformēšanu.

Lasi informāciju par naturalizāciju.

Lasi informāciju par patvēruma pieprasīšanu Latvijā.

Lasi informāciju par ziņu iekļaušanu un aktualizēšanu Fizisko personu reģistrā.

Lasi informāciju par deklarēšanos.